Kızlar kızımı anneme ya da kayınvalideme bırakmam için ya salı ya cumartesi alabilirim, haftaya cumartesi 11+1 oluyorum salı 11+4 ya da sonra ki cumartesi 12+1e alacağım hangisine alsam acaba kızımda 11+2 yaptırmıştım. siz ne zamana aldınız 11-12de yaptırmak istiyorum