Dorukta ayşenur kaya var iyi bir doktor Elif Nur Sevinç te çok iyi benim 12 haftamda kanamam olduğunda hastanede öğle molasında olmasına rağmen tek olan kişi oydu o ilgilenmişti yaklaşımı çok güzel ama ben riskli gebelik yaşadığım için maalesef 2 sinede devam edemiyorum jimer de bilge hoca ile devam ediyorum