Ezgidefne 1 hafta önce kendiliğinden kürtajsız düşük yaptım 3 gün ağrım oldu kanamam da 5-6 gün sürdü. 1 saattir adet olacakmışım gibi kaşık ağrım var ve midem çok bulanmaya başladı. Nedendir sizce
Polo Ezgidefne Üff o bulantı bende de olmuştu .. Serum yedim geçti. Kansızlıktan oluo bence Benim çok kanamalı çok zor geçmşti Kan kaybından şoka girmiştm
Ezgidefne Polo aksine benim kanım fazla olduğunu söylerlerdi doktorlar ama şu an ne durumdadır bilemiyorum
Zeyna0607 Ezgidefne düşük olduğu içinmi vermedi acaba kürtaj olsa verirdi çünkü tekrar geçmiş olsun canım
Polo Ezgidefne işte benimde öyle 16 dır ve her üç ayda bir kızılaya kan bağışında bulunurdum. Ama düşükten sonra benim çok şiddetli geçti. Derbederdim.
Tugba1234 Ezgidefne oluyo bende de olmusdu dusukden once olmayan bulanti yani gebeyken dusuk yaparken olmusdu
Ezgidefne Polo benim 5-6 gün sürdü kanamam yarın doktor zaten kan tahlili ister büyük ihtimalle sağol canım geçmiş olsun sanada
Polo Ezgidefne 35 gün sürdü kanamam üç gün bitti ve sonra adet oldum 7 günde o :) Senin az sürmüş kanaman :)
Ezgidefne Hikoo doktora gittim canım çok güzel toparlanmış rahim çok iyi dedi adet olduğumda tekrar gidicem ilk adetten sonra denemelere devam
Polo Ezgidefne 7. Haftamdaydım bende. Bende her gebelik her bünye farklı işte. Ben sabahtan akşama kadar hastanede serum yedim. Öyle kendime geldim. Çok zor ve çok ağır geçti benim
Tugba1234 Ezgidefne kendiliğinden olan dusuklerde cok kanama olmuyor benim 10 gun olmusdu 34 gun sonra adet oldum ondan sonra hamile oldugumu ogrendim sadece bir kere adet oldum Rabbim hayirli evlat nasip etsin size en kisa zamanda