Gulsumee normal doğum yapmış biri olarak ikisine de sıcak bakmanı öneririm. Ne şekilde olursa olsun önemli olan İkinizin de sağlıcakla evine kavuşması. Doğum kısmının nasıl olacağına çok takılmamak ve pozitif düşünceye sahip olmak gerek bence. Bu mucize olaya her şey yolundaysa bebeğin karar vermesini, doktor ve ekibinine güvenmenizi daha sağlıklı buluyorum. 🌸