Sehrbn_ Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim şu an 29+4 ama 32 haftayla uyumlu nst bağladı normal iyi çıktı doktor kilosu 1950 dedi sizce haftasının önde olması erken doğmasına neden olur mu bide kilosu nasıl sizce normal mi..