Bugün ikili teste gittim. Ense kalınlığı 4.65 ve kist göründüğünü söylediler devlete perinotolojiye yönlendirildim. Ne yaşayacağımı bilmiyorum ama sanırım durum ciddi gibi görünüyormuş anomlaikler varmış galiba sonlandırma durumu olabilir bizi aşar profesörler karar verecek buna dendi. Sabahtan beri ağlamadan duramıyorum sakin kalmaya çalışıyorum ama ne oluyor bilmiyorum konu hakkında bilgi sahibi olan, duyan var mı acaba