Erdognelif Erkek bebeğe isim önerisi kızlar çok kararsız biriyim eşim Alparslan dedi güzel isim ama seslenişi çok uzun sonra aslan dedik aslan güzel mi sizce soy ismimiz Erdoğan birazda ona uyumlu olsun diyoruz of ne zormuş ya 😊
Sehrbn_ Erdognelif bende şu an aynı dertteyim ya Ayaz ve Poyraz isminde iki oğlum var üçüncü bebişimde oğlan ama isim beğenemiyorum sadece şu ana kadar bana Boran ismi daha hoş geldi ama bilemiyorum ya..Karar veremedik daha..
DamlaSnmez Asil ve miran olarak iki isim arasında kalmıştık miran bana çok ağır geliyor bu yüzden asile karar verdik hatta hayırlısıyla asil deniz olucak inşallah