3 yaşında bi oğlum var ve ben 16 haftalık hamileyim.
Günü akşam edemiyorum, bazen oyun oynuyoruz ama çoğu zaman yemek temizlik derken onu ihmal ettiğimi düşünüyorum.
Geceleri o uyuyunca vicdan muhasebesi yapıp bazen ağlıyorum.
Benimle oynamayı çok seviyor kendi başına oyun kurup oynamıyor, çok sıkılıyor.
Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Nasıl daha verimli zaman geçiriyorsunuz?
Fikirlerinize açığım. 👋