cuma günü olan randevumu zorunlu iptal etmişler ve şu an tekrar kadın doğuma randevu almaya kalksam en az 14-15 gün sonraya veriyorlar aylık kontrol zamanım çok geçmiş oluyor. hastaneye sabah erkenden gitsem orda bu durumu anlatsam alırlar mı acaba? yapan oldu mu?