Kedikadinn Merhaba kızlar, bugün tam kan sayımda bu iki değer referansın üstünde çıktı ve biraz korktum, doktora henüz uğrama fırsatım da yok. Aranızda anlamını bilen var mı acaba? https://resimlink.com/HbZxBQhTs
Sevincblbl Kedikadinn doktorunuz ne dedi kaçıncı haftadasınız benimde aynı bu şekilde çıktı doktor bir şey demedi ekstra sormayı unuttum ama tetenoz aşısı olacağım bu değerlerle sorun olur mu acaba wbc yüksek
Kedikadinn Sevincblbl biraz geç oldu yanıtım kusura bakmayın, herhangi bir sorun yokmuş, gebelerde bu değerleri normal sayıyormuş doktorlar