hamcokelek33 Kızlar selam 17+5im. 3 gün önce falan bebeğin hareketlerini hissetmeye başlamıştım ,arada vuruyor gibi hissediyordum ama 2 gündür özellikle hiçbir şey hissetmiyorum normal mi sizce korkmalı mıyım
ArasveAnnesi21 hamcokelek33 benim arkadaşım 22.haftada hissetmişti bende 14 haftalığım belki hareket ediyordur ama sen fark etmiyorsundur içini ferah tut kötü düşünme ❤️💞
Symstf hamcokelek33 bende 17+6 da hissettim üstünden 4 gün geçti başka hissetmedim ama normal olduğunu düşünüyorum bir yerde okumuştum belli bir haftadan sonra günlük düzenli hareketleri hissetmeye başlayabilirmişiz.
hamcokelek33 ArasveAnnesi21 oyy çok teşekkür ederim cevabınız için🩷 aslında kötü bişey var gibi hissetmiyorum ama tedirgin oldum yine de 🥹
hamcokelek33 Symstf çok teşekkür ederim cevabınız için🩷 içim rahatladı inşallah sizinki de sağlıkla gelir