Arzumirac rabbim analı babalı büyütün inşallah sağlıkla kucağınıza alın cnm ikizlerde bu risk var Benim de ıkizlerim var 31+2 olduk şükürler olsun 20 haftadan beredir yatıyorum geçen hafta doktorum 2 hafta dayan dedi Bu hafta kontrolüm de nolur bilmiyorum ağrılarım arttı artik dayana bildiğim kadar dayancam gerekirse allah yardımcımız olsun canım hamilelik zor süreçler rabbim hepimize yardımcı olsun 🙇♀️