Rmyz ay sende benim gibisin gerçekten birisi beğenmeyince bende etkileniyorum benimde kızım olucak 29+5 teyim hala net değildi çok koyulan duru, asya,Alya, Asel falan bunlardanda istemiyorum açıkçası Beril ismi vardı dilimizde eşimde beğeniyor ben hep daha fazla içime sinen isim olsun istedim ama bulamadım Beril söyleye söyleye alıştım sanki benimde ailemden bazıları berili pek beğenmedi gibi ama başka isim içime sinmiyor son kararımız o gibi görünüyor ☺️