Zelihademirelli öncelikle başınız sağolsun. Gebeliği idrar testiyle öğrendiyseniz netleştirmek için kan vermenizi tavsiye ederim ve daha sonra da beta değerinize göre sağlıklı olup olmadığını görmek için beta artışını takip etmeniz gerekir. Kadın doğuma hemen gitmenize gerek yok normalde son adet tarihine göre hesaplayınca 5. Hafta civarı kese 7. Hafta civarı da kalp atışı için gidiyorlar eğer geç döllenme falan yoksa. İsterseniz betanıza göre direkt 6-7. Hafta civarı gidebilirsiniz keseyi ve kalp atışını beraber görürsünüz. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişi🙏