Srp53 GozdeKB evet evet ama birkaç düşük olması lazım sanırım sen kimyasalım falan da var de yaptır bir şey çıkmaz da için rahat eder. Genetik testini de yaptırmış olursun orda eşinle senden alıyorlar kanı. Pıhtılaşma için sadece sana bakıyorlar.
GozdeKB Srp53 sagol canım Allah razı olsun hiç bilmiyordum iyi ki bu platform var da bilgi sahibi oluyoruz doktorlar hiç aydınlatmıyor insanı
GozdeKB Srp53 amiin inşallah rabbim herkese nasip etsin sağ salim sende kucağına alırsın inşallah acılarını unutursun annelik çok zor ama çok güzel bir duygu 🥹