Lala02 Reglim 15 gün gecikti test 1 silik bi neqativ çıktı doktora girtim usm ve kan. Neqativdi. 💔 dufaston yazdı bu ilacı kullanıp faydasını gören varmı?
Yakamoz20 Lala02 duphaston demek istediniz sanırım onu ben kullandım o ilaç sabah akşam kullanıyorsun eger gebelik varsa bebeğin tutunmasını sağlıyor eğer gebelik gerçekleşmesinde 5 gün sonra en geç 10.gün adet görüyorsun