dem34 Malm daha mantıklı bencede, en alta battaniyeleri, nevresimleri koyar üstlere kıyafetleri yerleştirmek mantıklı olur. Bu modeller değildi am 6 sene önce ikeadan almıştım bende oğlumun dolabını şifonyerini, hala taş gibi kullanıyorum. Çekmecelerinde asla bir performans kaybı da olmadı, çok memnunum.