Merhaba sevgili anneler ben eylül ayında gebeliğimin boş gebelik olduğunu öğrendim. 27 yaşındayım ve ilk defa böyle birşey duydum ve yaşadım dış gebeliği daha önce duymuştum ama boş gebeliğin ne olduğunu yaşayana kadar bilmiyordum. Düşük oluştu sonra kürtaj işlemi yapıldı üzerinden 3 ay geçti bu süreçte korunmam istendi sonra yine istersen deneyebilirsin dendi. Bu durumu yaşayan varmı aranızda boş gebelik yaşayıp tekrar hamile kalanlar varmı merak ediyorum. Ben tekrar bir evlat sahibi olmak istiyorum ama yaşadığım şey bende bir iz bıraktı korkuyorum açıkcası tekrar hayal kırıklığına uğramaktan…