tazeanne__ canım ben sürekli kan testi yapmadığım için bilemiyorum iki defa yaptım biri 16 biri 90larda bişey çıkmıştı bidahakine kontrole gittim kese vardı kalp atışı yoktu bugün sabah gittim hatta ikinci kontrole kese de kalp atışı da vardı bı sorun yoktu geç döllenme olabiliyor yani sadece biraz sabırlı olmak gerekiyor Rabbim sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🙂