aysenurrkucuk Oğlum 2 buçuk aylık isim çok güzel anlamı da çok güzel çok ağır hep koyma dediler bana kimseyi dinlemedim iyi ki koymuşum oğlum biraz yaramaz ama babası da bende küçükken öyleymişiz biraz da genetik isme bakmıyor sanırım. Onun dışında aşırı kullanılan bir isim değil bunun ekmeğini yiyorum çok güzel mesela atlaslar falan çok doktora gidiyoruz özele bir sürü çocuk içerisi hepsinin ismi Mete atlas baba isimleri ile çağırıyorlar ya da soyadıyla falan bizimki sadece Kutay diyorlar başka Kutay yok memnunuz biz çok 🩵