G_h1 Gebelik var mıdır içini açınca böyle ama kapagını takınca çok ama çok silik ben de çikolata kisti var tedavi oluyorum ve birliktelimiz bugun 12 günü kan da çıkar mı varsa bile
Dmrts0106 G_h1 erken gebelik testi ise ufacık pembelik varsa bile gebelik vardır ama normal testlerde kuruma çizgisi oluyor
Zeynepkab G_h1 valla bende çok heycanlıyım yarın adet günüm bakalım mevlam ne eylerse güzel eyler öyle çok umudum da yok
G_h1 Zeynepkab valla canım benim de ilk deneyimim ben tedavi ile oluyorum ya çatlama olduğu gün eşimle birlikte oluyoruz ben o yüzden o günü sayıyorum
Zeynepkab G_h1 geçen ay her türlü belirtim vardı kimyasal geçirdim bu ay da belirti var ama işte çok düşünmek umutlanmak istemiyorum salmak istiyorum
Zeynepkab G_h1 bana da biri sayıyorsun dedi de emin olmak istedim çünkü saymıyorsak çarşamba adet olmam lazım sayıyorsak yarın adet olucam o zaman yarın adet olmayı bekleyeyim
G_h1 Zeynepkab benimde mesela her ay 1 hafta ya da 4-5 gün erken adet olurum yarından sonra adet günüm bakalım ikimizde mutlu haberlerle gelelim inşallah
Dmrts0106 G_h1 var gibi görünüyor 🥹 elinizde başka test varsa yarın sabah tekrar yapın inşallah vardır 🥹🙏
G_h1 Ceylans0 12 gün oldu birlikte olalı canım benim tam çatlama günü oldu aylardır tedavideyim inşallah rabbim kabul etmiştir dualarımı
Zeynepkab G_h1 tabii ki erken geçen ay çok kafama taktım dedim dur bi kendine gel öyle bu ay çok takmıyorum ya sadece netlik istiyorum var veya yok