Betam ayın 3ünde 26
5inde 36
9unda 199 çıktı .
Son sonuç çıkmadan önce kimyasal gebelik olabilir dedi doktor ultrasonda rahim kalınlaşmaya başladı dedi ama hoca yorumlayana kadar bilen var ise ya da yaşayan sormak istedim son sonuç ile birlikte kimyasal gebelik riskim azalmış mı