Helene16 Kızlar merhaba 🥰 Sağlık ocağında beta kan sonucu ne zaman çıkıyor , ertesi gün diye biliyorum ama yine daha erken çıkan var mı acaba
Eda42_ Helene16 Ertesi güne çıkıyor ama belki sızın ki erken çıkar hadi hayırlı haberler olsun inşallah
12betul Helene16 benim e nabıza geç düşüyor o yüzden ben kan ve idrar verirken barkod numarasını alıyorum . Akşam AİHL den internetten sonuçlara bakıyorum .
PurpleRose Helene16 ben ne zaman sağlık ocağında kan versem ertesi günün sabah 6 da çıkmış oluyor. Normalde yarın öğleden sonra çıkar sonuçlar die söylüyo hemşireler ama benimki hep sabah 6 da e nabıza düşmüş oluyor
Helene16 Bende 11 gibi verdim 🥰 sabırsızımm… yarın öğlen çıkar dediler ama bir umut belki daha erken çıkar diye bakıyorum..
Anneolsamkeske Helene16 ben dayanamayip devlete acile gittim biraz abartip sabah yorgunluktan kalkamadim halsizlik ve biraz bulanti var dedim adetin gecti mi dedi evet dedim beta bakalim dedi 2 saat sonra sonuç cikmisti🤗 allah gönlünüze gore versin🤲
Helene16 Kızlarrr çıkmamış sonucumm 😅😅 Bir umut demiştim acaba bu akşam çıkar mı ama yokkk… Artık yarın sabah çıkar inşallah diye umut ediyorum 😍🙏
travmagul Helene16 oturduğunuz ilin laboratuvar sonuçlarına baktınız mı googleden genellikle ilk oraya düşüyor
Busraaaakkk travmagul yalnız onun içinde tahlil verdiği kabın üzerindeki barkod numarasını biliyor olması gerek, sistem direkt Tc ve barkod istiyor :(
Busraaaakkk Helene16 Ama Bursa halk sağlığı labaratuvarı derseniz iletişim bilgileri çıkar orayı aratıp bilgi alabilirsiniz
Helene16 Ayyy teşekkür ederim kızlar bekledik baya zaten biraz daha bekliyim en iyisi 😅 sonuç hala çıkmadıııı…. Gerçekten en iyisi hastanede vermek ama imkanlar maalesef