kızlarım merhaba 2. gebeliğim. ben biraz erkenden öğrendim beta cuma günü 16 idi. ilk gebeliğimde böyle bir şey olmamıştı cuma ve az önce pembemsi kahverengi gibi peçete ile sildikçe lekelenme akıntı geliyor sürekli değil ara sıra. doktorum bekleyeceğiz şu an yapacak bir şey yok diyor. ve günde 3 duphaston içiyorum. benim gibi olan var mı? mesela bugün adet günümdü. yerleşme olabilir mi sizce? umarım bebeğim benimle kalır. yerleşir sağlıklı olur. duanıza talibim🩵