Yzey şuanda 24 haftalık hamileyim perinatolojiye gitmedim 22 haftalıkken gittim 5 olarak ölçtü Dr özel hastanede . Dr zaten sınır 5 dedi 10.kdr büyüyebilir dedi genelde de geçiyor dedi %90 ninda dedi takip edeceğiz dedi dün devlete gittim ordaki Dr da böbrekler ile ilgili yorum yapmadı 23 haftalıkken yine gitmiştim devlette bir Dr a böbreği sorduğumda ben problem görmedim demişti yani anlayacağınız özelde ki Dr m takip edeceğiz ama korkma dedi 10 kdr da büyüyebilir dedi . Siz naptınız sizin kaç çıkıyor büyüme varmı ?