emir_01 benim eşim askerden sonra kapmış bunu siğil çıkmış. İlk önce dondurma işlemi yapılmış. Sonra fayda etmeyince lazer ile yakım yapılmış. Erkeklerde bu taşıyıcılık durumu oluyor. Onlara herhangi bir zararı yok. Ama kadınlarda maalesef rahim ağzı kanserine yol açıyor. Biz eşimle evlenmeden önce eşim bana söyledi bunu. Ben de iğne vuruldum 3 doz. Şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yinede nolur ne olmaz diye hamile kalmadan önce jinekologa gittim. Özel bölgemden sıvı alındı. Teste gönderildi ve yemiz çıktı