Pamuk Biraz eğlenip gülmeye var mıyız ?😅😅Benim yediğim son şey “turşu”. Turşuhaannn ogglumm koşş rızzık zamanıı😅😅
myangelson Pamuk Antep fıstıklı çikolata 😂😂 iyi ki yarım saat sonra görmedim postu yoksa mantar olacaktı çocuğumun adı 😂😂😂😂