Merhaba kızlar 4. 5 gün hamileyim 2. Hamileliğin ilk hamileliğimde 6. Haftada öğrenmiştim
Sizce hastaneye kontrole gitmem gerekiyor mu düşük riski olduğunu kan verince anlaşılıyor mu yada boş gebelik olduğun bilgilendirirseniz sevınırım
Yoksa 7. Hafta da mı gideyim folik asit kullanıyorum