Rukiye0606 EsraPeh Durumunuz varsa yaptırın derim benim 2li test yuksek riskli cikti 1 haftadır kendimde değildim bugun sonucum temiz çıktı çok şükür
Sukrangoler EsraPeh bende yaptırdım bence de durumu olan kişiler yaptırmalı. Tarama testlerine göre doğruluk oranı%99.9 en başında içiniz rahat etmiş oluyor
EsraPeh Rukiye0606 Allah sağlıkla kucağınıza Almayı Nasip etsin güzel ömürler versin 🙏🏻Teşekkür ederim