Kubra0606 Normal korkmayın. 2 haftaya kadar olan geri/ileri durumlarını önemli bulmuyorlar. Benim de gebeliğin başında 1 hafta geriydi, 12.haftada falan yakaladı. Geç döllenme de olmuş olabilir daha çok yeni gebeliğiniz. İlerleyen dönemlerde bazı özellikler ilerde bazıları geride çıkıyor doktorunuz önemli olan durumları belirtir ve takip eder zaten rahat olun.