31 haftalık hamileyim ve son 2 haftam böyle geçiyor. Bende normalde gece üşüyen yazın bile yorganla yatan bir insanım ama gece öyle bi sıcak basıyor ki camları açıyorum ona rağmen yine de terliyorum. Hamilelik ile alakalı olduğuna inanıyorum çünki bu yaşıma kadar böyle birşeyi hiç yaşamadım.