Patito__ Masalceylan ben once evde test yaptim ole gittim istersen ole yap cnm Allah razi olsun sagol ♥️ insallah senden de guzel hber aliriz aminn
Masalceylan Patito__ tamam canım bende öyle yapım çok sağol acile baktık da çok sıra vardı olmazsa gece gideriz dedik 🥰🙏
Masalceylan Patito__ yaptım cnm çok silik çıktı olsa net çıkardı bence yok heralde soğan suyuna başlasam iyi olacak çok fazla bas ağrım oluyor artık
tazeanne__ Canım merhaba bende adetin 3.günü erken gebelik yaptım negatif çıktı yanlış hatırlamıyorsam gecikmenin 9. Yada 11.gününde pozitifi gördüm. Git kan ver ne olur ne olmaz Mom6535
tazeanne__ Masalceylan ay hayır yanlış kişiyi etiketlemişim sadece yoksa yorumum sanaydı 😁 bende adet olmamama rağmen test yaptım negatif çıktı ilerleyen günlerde öğrendim meğerse geç döllenme imiş o yüzden kan ver dedim 😇
Zeynepkab Masalceylan minicik bir ihtimal bile olsa soğan suyu yapmayın bence kan verin yada beklemeye devam edim ya gebeyseniz
Patito__ Masalceylan bilemiorm cnm bn kanda kesin olmdn sogan suyu icilmez taraftarym son 15 gunde ilişki olduysa sonrdnda kalinabkr iice emin olmak lazm Siz bilrsiniz.
Masalceylan tazeanne__ aa anladım çok sağolun cevabınız için test yaptım aslında silik çıktı olmazsa gece kan vericem
Masalceylan Zeynepkab evet canım öyle yapayim ozmn gece giderim belki esimle en azından içimde şüphe kalmasın kendimi kötü hissederim yoksa
tazeanne__ Masalceylan böyle işlemler yapmadan önce kan vermek mühim ne olur ne olmaz dediğim gibi adet gecikmemin 11. Gününde Silik gördüm ben meğerse çok yeniymiş. Hayırlı haberler olsun 🙏
Patito__ Masalceylan bunda gorunuyor cnm ama kuruma cizgiside olablr Hepsi ayni testmi farkli farkli mi ?