Benim doktorum korse kullanmayı önermedi. Karın kaslarının zayıflamasına sebep olur, oysa karın kaslarını güçlendirici egzersizler yapılmalı dedi. Korse o bölgeyi hareketsiz bırakıyor. Doğumun etkileri geçtikten sonra doktorunuzun da tavsiyesi doğrultusunda hafif egzersizlere başlamak daha doğru sanırım. Doktorunuza sormadan kullanmayın bence.