Habilim cnm bende çok aşırı tedirgin oldum Dr beni çok tedirgin etti ve 3 Dr bunu sordum ardından ve hiç biri tek başına hiç bir problem olmayacağını söylediler biriside daha bebeğimin erkek olduğunu bilmeden erkek bebeklerde bu olabiliyor ve bu problem devam etse de sünnet ile geçtiğini söyledi ve hiç bir problem olmayacağını söyledi ben o şekilde çok şükür rahatladım ve daha önce özelede gittim devlete de ozeldeki Dr çok detaylı bakti hiç bir problem var dememisti devlette de öyle . Ben tabi bunun üzerine özeldeki Dr ve devletteki Dr ma tekrar gideceğim . Detaylı USG şehir Hastanesi’nde yaptırdım ama hiç memnun kalmadım içeri girmeden amniyosentez yaptırmak istiyor musunuz diye sorup imza attırıyor lar sevmedim hiç böyle olmasını yani adı üstünde arastirna hastanesi olduğu için böyle yaptıklarını düşünüyorum ve tekrar oraya da gitmeyi düşünmüyorum cnm . Hatta daha önce burda paylaşan da olmuş bu durumu ve hiç bir problem yaşamadıklarini söylüyorlar bebeklerini sağlıklı doğum yaptıklarını yazmışlar bu arada ben hiç bir test yaptırmadım 2.li 3 lü 4 lu o testlerin sonucuna güvenmiyorum Dr eğer sonucu senin için çok önemli ise fetal DNA yaptır hepsi hatalı sonuç veriyor demişti