Kocbuse65 sadece doğum için mi eylülde anlasmistiniz 45 e yoksa paket olarak mı anlastiniz acaba çünkü benim bildiğim kadarıyla doğumun olacağı gün ödeme yapılıyormuş o günün güncel fiyatıyla girişteki muhasebeyle gorustugumuzde öyle demişlerdi sadece doğum paketini yaparsak şimdi ödeme yapıp doğum paketini 88 bin lira olarak ödeme yapabilirsinizdediler