Yaseminmur26 amin canım 🤲🏼 1. De hersey cok yolunda gıtmıstı canım cabuk toparlanmıstım ama ben kendımı cok hırpaladım kendı ısımı kendım yapıcam bebegımın bakımını kendım ustlenıcem dıye bu kez daha cok dınlenme odaklı olucam galıba cunku dınc bır anne bebegıne daha ıyı bakım verır dıye dusunuyorum 2. Dıkkat edıcem konu sütüm olucak bana kayınvalıdem ısrarla hastanede sagma dıye tutturmustu ve mastıt oluyordum az daha sıcak havlu yontemı ıle ondan da kurtulmustum