33+1 haftalığım bebeğin harekerlerini oldum olası cok nadir hissediyorum , şimdi Doktordan geldim . Nst ye bağlandım herşey normal . Ultrasonda hareket ediyor 3 kez hareket etti hissetmedinmi dedi doktor yok dedim . Bu durum beni cok tedirgin ediyor . Herşey olması gerektiği gibi cıktı kilosu boyu pozisyonu herhangi bir gerilikte yok bebekte . Aynı durumu yaşayan arkadaşlar varmı😞