ertonunannesi23 Kızlar bır tanıdığımin beta HCG sonucu 1025 çıkmış. Adeti 5 gün gecikmis sizce kaç haftalıktir. Sağlık ocağı hamilesiniz demiş bu kadar başka birşey dememiş bir daha kan vermesi gerekir mi yükselmesini beklerler mi yoksa iyi bir sonuç mu?
_biranneadayi ertonunannesi23 Önemli olan yüksek çıkması değil iki günde bir yükseliyor olması. 5 de çıksa, bin de çıksa aynı. Hafta böyle hesaplanmaz ayrıca son adet tarihine göre hesaplanır. Kese göründükten sonra tam gününü söyler doktor
Patito__ ertonunannesi23 iyi bir sonuc fakat ayni yerde 48 saat sonra tekrr kan vermeli gebelde bu dha kucuk degerlerde takip ediliyor. Deger 1000 uzeri ciktigindan direk kese icin gidende var dr zten orda da kan alir gerek gorurse. Beta 3000-4000 lerde filan dr a gitsin bnce (iki gunde bir ikiye katlanir o sekilde hesaplanablr)
ertonunannesi23 _biranneadayi bu 3. Gün önce verdiği tahlil sonucu şuan çıkmış cuma vermiş. Orda ki doktor kadın doğuma git demiş tekrar yükselcek mi diye kan almamış bende şaşırdım o yüzden sormak istedim
_biranneadayi ertonunannesi23 Anladım canım genelde bin küsurlarda kese görünüyor zaten hemşire o yüzden göndermiştir ama göremezse doktor tekrar hcg isteyebilir. Boşuna vermesin diye söylemiştir. İnşallah görür keseyi de sağlıklı bi gebeliktir❤️
ertonunannesi23 _biranneadayi teşekkür ederim bende ilk kan verdiğimde 65 bindi 🥲 o yüzden bilemiyorum düşük rakamlar da nasil oluyor bitiyor 🥲