agustosguzeli Hanımlar ilk ultroson görüntüsünü sizinle paylaşıyorum. Kesenin nerede gözüktüğüne dair bana yardımcı olur musunuz doktorum hiç açıklama yapmadı kese gözüktü 9 mm dedi sadece o kadar
xJade agustosguzeli Normalde işaretliyorlar keseyi anlayabilmemiz için ama bu işaret koymamış. O yüzden bende anlayamadim.
Eda42_ agustosguzeli O kadar belirsiz ki doktor doğru düzgün çekseydi görünürde ama kese göründü ise korkma canım herşey yolunda gider inşallah