Eda42_ gittim doktora keseyi gördüm çok şükür bebeği görmek için 10 gün sonra çağırdı biraz lekelenmem varmış progestan verdi güzel yere tutunmuş dedi kese de haftayla uyumlu bundan sonra beta takibi yapmayacağız dedi inşallah sağlıkla ilerler biraz içim rahatladı 🤲🏻🥰