2zannelerii Benimki ikiz gebelik 13+2 haftalık hamişim 9 kilo aldım çok fazla işhatım var ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️ 😂
Rabiamina 2zannelerii moralini bozmak istemem ama şimdiden bu kadar kilo almanız biraz fazla olmuş. Cok mu ödeminiz var acaba. Diyetisyen desteği alırsanız daha iyi olur sizin için. Sonradan çok zorlanırsınız çünkü
gizemm0688 2zannelerii ben de 15 haftalık olana kadar 2 kılo aldım her şey ondan sonra başladı😃 ikiz gebelik 33 haftalık olduk 17 kg aldım.
Daisyy000 2zannelerii 26 kg almıştım.Zayifsaniz çok kilo alabilirsiniz ,sağlık problemi veya bebekte sıkıntı yoksa hiç kafanıza takmayın
ertonunannesi23 Rabiamina ben 45 kiloyla hamile kaldım şuan 53 doktora sordum senin için çokta bir kilo değil dedi. Tek ayağımda şişme ve ağrı oluyor acaba bende kilo alımından dolayı ödem mi oldu ki
Gizemalp 38+3 te 11 kilo alarak hamileliğimi tamamladım. 19 gün önce doğum yaptım. Önerim karbonhidrati kesmen asıl kilolar sonlara yaklaşınca alınıyor çünkü
Gizemalp 2zannelerii haftaniza göre biraz fazla ama bunu kendinize sorun etmeyin sadece dikkat edin bebeğiniz ve siz son haftalar kilo alacak. Ben 11 kilo aldım 4 kiloya yakın bebeğim doğdu. Doğumdan 7 gün sonra 9 kilom gitmişti. Ama ilk çocuğumda 20 kilo almıştım ;)))
mcansu 2zannelerii 25+3teyiz güzel kızımla 😌🌸🩷 Henüz kilo almadım hamile kaldığım kilonun 1-2 kilo altındayım.
Bahar77777 49 la kaldım 17 haftalığım 53 kilo olmuşum aniden bastıran bir iştahh var ne yiyeceğimi şaşırır oldum hele akşamları☺️☺️
ertonunannesi23 Bahar77777 sizde benim kilolarimda hamile kalmişsiniz . Ben halimden memnunum ya hayatımda hiç 50 kilo olmamıştım şimdi baktım 54 olmuşum nedense hiç üzülmüyorum aldım diye🤣