Selam hanımlar. Bugün 19. Haftamdayim birkaç gündur karnımın bir tarafına kramp giriyordu ama acı verecek birşey değildi sonra orası şişiyordu tarif edemediğim bir şekilde sanki kayıyor birşey gibiydi. Dün gece yine karnımın sol tarafında bir şişlik ve hareket hissettim ağrı gibi hemen elimi koydum kalbimizin atışı gibi hızlı şekilde pıt pıt pıt birşey attı. Sonra kaydı diğer tarafa bir daha hissetmedim..Bu sabahta yine aynısı oldu yine sol taraf elimle bastırınca pıt pıt attığını hissettim ama sadece solda oluyor. Diğer taraflara bastırdım orda hiç birşey atmiyordu. Bu bebek hareketi mi🥲