Kızlar 14+2 deyim devlet hastanesinde ikili testin sonucunu almaya gittim cinsiyete bakmasını istedim ama erken dedi baktı banada ekranı gösterdi bebek gayet hareketliydi bacakalrı falan oynuyordu bacak arasına da baktı ben iki çizgi gibi bişey gördüm ama o net bişey demedi 18.haftada gel dedi cinsiyeti kaçıncı hafta da öğrendiniz ? Ben çok sabırsızım 18 biraz geç değil mi 🥲🥺