Tugbabahceci Beş aylık hamileyim ve bebeğimin her hareketi sürekli aşağıda hissediyorum rahime yakın hiç yukarıda hissetmiyorum sanki bebek her an çıkacakmış hissi var böyle durum yaşayan oldumu
Sahraer34 Tugbabahceci bende yaşıyorum o durumu sürekli aşağı bölgeye hareket ediyor neden öyle acaba