Kızlar ilk gebeliğim olduğu için tedirgin oluyorum bebek 10-20 saniyelik de olsa bir tarafa toplanıyor dışarıdan da net görüyorum bunu kasılıyor haliyle o taraf . Perşembe günü kontrolüm ama erkenden gitmeli miyim dönüyor mu yoksa anormal mi bilenler yazabilir mi