Muallime15 Ve 37. Haftaları o haftanın sonuna kadar çalışıyor muyuz yoksa 31. Ve 36. Haftaların sonunda mı ayrılıyoruz
Rungan Muallime15 bir soruda ben ekleyeyim 🙈 32. Haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra bir daha hastalık raporu alamıyor muyuz? Diyelim 34. Haftada grip oldum üç gün rapor alıcam verilmiyor mu
AysenTpbs Muallime15 29. Haftamızdayız. Geçen hafta doktora gittim hem devlette hem özelde ikisi de 32+0 olman lazım çalışabilir raporu için dediler. 37+0 da da artık çalışamaz raporu alıyoruz.
AysenTpbs Rungan Veriliyor hocam o başka bu başka… yani çalışır raporunu teslim ettiniz 1 hafta sonra hasta oldunuz günlük raporunuzu teslim edersiniz.
cnnsrt Muallime15 biraz doktorunuza bağlı hocam ben 32+4’te aldım 32 olarak yazıldı yani iznime 4 gün ek olsun diye😃 ne kadar geç yazılırsa sizin için o kadar iyi olur doğum sonrasına aktarım için
Muallime15 cnnsrt tamamdır hocam çok teşekkür ediyorum 🌹 inşallah bizim doktorda yapar böyle bir güzellik 😊😊
busyet2002 Rungan onu da alamazsınız tüm memuriyet için genel konuştum ben hemşireyim 32’de çalışabilir aldıktan sonra rapor kullanamazsınız çalışmaz alıp doğum izni başlatabilirsiniz
Gizemalp 32 de çalışır raporu alınca izin rapor alinmiyor. 37 de çalışamaz raporu alınıp kuruma ibraz edersiniz. Benim 32 hafta sonuna geldigi için 32+2 de almıştım 32 olarak girdi sisteme