Viyanaraf Gokcenur1919 4+3 hala keseyi göremedim bu cuma tekrar gel dedi doktor inşallah görünür bi kaç ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim 6 haftalıkken düşürdüm tekrar aynı şey olacak diye korkuyorum
hilaly_2 Gokcenur1919 dün gittim hamile olduğumu da bir hafta önce öğrendim kesemiz minnacık muhtemelen 3 4 haftalık dedi
Bengizo Gokcenur1919 igg daha önce o virüsü geçirip bağışıklık kazandığını gösterir ıgm yüksek olursa sıkıntı diye biliyorum
Helene16 Gokcenur1919 Nasıl yani kuzum kanaman mı oldu doktora git hemen 😔 İçini ferah tutmaya çalışşş dualarım seninle 🙏
Eda42_ Gokcenur1919 Kötü düşünme kanama varsa hemen doktora git ilaç verir rabbim evladını sana bağışlasın inşallah korktuğun gibi bir şey olmaz