nisanela Doğum sancısı mı bilmiyorum aralıklı girp cıkıyo düzenli değil doğum başlama belirtisi mi napmalıyım nst cekilmeye gideyim mi
Selcanumay1002 nisanela doğum sancıların başlıyor düzenli olunca hastaneye git canım sancılarını derin nefes alarak karşıla Rabbim bir avazda kurtarsın sağ salim inşallah
Derya-elisa nisanela bende iki gündür düzensiz ağrı çekiyorum ama gitmedim hastaneye düzene girene kadar beklemek istiyorum 5 dakikada bir sıklaşana kadar gitmicem hastaneye suyum ve nişane dedikleride gelmedi bekliyorum bende
nisanela Selcanumay1002 öyle mi diyorsunuz ay cok korkmaya başladım şuan peki bu sancılarla açılma oluyor mudur
nisanela Selcanumay1002 doğdu doğdu hissetiklerm doğum sancısıymış çok şükür aldık kızımızı kucağımıza🥹🥰