Merhabaaa. Batman dünya hastanesinde doğum yapan var mı. Nasıl ilgileniyorlar mı odaları tek kişilik mi havlu vs temin ediliyor mu, memnun kalmayan var mı. Refakatçi iki kişi kalabiliyor mu. Temizliği nasıl. Gördüğüm kadarıyla hastane temiz görünüyor ama odalarını vs merak ediyorum