Deletedmom_116 “Keyfimin-kahyasi-misin”#p34904667 sağlıkla dogsun insllah bebis ,boş yere stres yapmış olmakla kal umarım doğunca da kalın ensesini öp kokla ohh mis :) şimdi 3 yaşındaki oğlumun ensesine bakıyorum kalın böyle vurup sevesim var şaklatip ama kıyamıyorum :)) off neyse ne alaka , :) üzme kendini hersey ultrasona bağlı değil bir sürü sağlıklı sorunsuz bebekler oluyor ultrason da olumsuz şeyler duyup